4 تکنیک واقعی بک لینک سازی
نوشته شده توسط : لیدی

پست های مهمان  

علاوه بر ساخت بک لینک های با کیفیت، پست های مهمان یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن تخصص شما و افزایش مخاطبان در شبکه های اجتماعی است. اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها در ابتدا یا انتهای هر پست یک بیوگرافی مختصر از نویسنده ارائه می دهند که می تواند فضای خوبی برای ایجاد بک لینک فراهم کند. نوشتن پست های مهمان نه تنها به شما امکان می دهد، دانش خود را به نمایش بگذارید، بلکه همکاری با دیگران به شما کمک می کند تا یک نمایه حرفه ای بسازید و به یک برند تبدیل شوید. اگر پیشنهاد پست مهمان شما در یک سایت با کیفیت موفق باشد، قطعا فرصت خوبی برای تبلیغ است. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف به شما کمک می کنیم پست مهمان سئوشده برای وب سایت خود تولید کنید.

لینک های شکسته 

استفاده از لینک های شکسته یکی از تکنیک های بک لینک سازی است. اگرچه برخی معتقدند این روش ارزش تلاش و صرف وقت را ندارد، اما این تکنیک همچنان موثر است. با این روش لینک های شکسته را پیدا می کنید و دوباره محتوای جدید ایجاد می کنید و از افرادی که به لینک خراب لینک داده اند می خواهید به جای آن به محتوای شما لینک دهند. آنها این کار را برای شما انجام می دهند زیرا هیچ کس نمی خواهد یک پیوند شکسته یا مرده در وب سایت خود داشته باشد. 

بنابراین وقتی به مردم در مورد لینک های خراب در سایت خود می گویید، آنها با کمال میل آن را با محتوای شما جایگزین می کنند. ابزارهای زیادی برای شناسایی لینک های شکسته وجود دارد. می‌توانید از برنامه‌های افزودنی Google Chrome و ابزار Broken Link Checker استفاده کنید یا از جستجوی رشته‌ای Google کمک بگیرید. 

اینفوگرافیک 

اینفوگرافیک تکنیکی محبوب برای ساخت بک لینک است که امکان نمایش و انتقال پیام های مورد نظر را در قالب نمودار و تصاویر گرافیکی در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. وب سایت های معروف در سراسر جهان از اینفوگرافیک استفاده می کنند. اینفوگرافیک ها اغلب در رسانه های اجتماعی استفاده می شوند و می توانند به شما در ساخت بک لینک های با کیفیت و تقویت سئو سایت کمک کنند. اگر به دنبال راه های قابل اعتماد برای ایجاد بک لینک هستید، اینفوگرافیک ممکن است بهترین راه حل باشد. اینفوگرافیک یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن لینک های یک طرفه به وب سایت شما است. 

اگر می خواهید از اینفوگرافیک برای ساخت بک لینک استفاده کنید، می توانید وبلاگ نویسان یا وب سایت های معتبر را با یک اینفوگرافیک موثر متقاعد کنید که به شما لینک دهند یا هزینه ای به آنها بپردازید. 

 

تکنیک آسمان خراش 

تکنیک آسمان خراش روشی عالی برای ایجاد بک لینک و ارائه بینش های ارزشمندی است که سایت های معتبر را به محتوای شما پیوند می دهد. این روش در ابتدا توسط برایان دین رایج شد و هنوز هم کار می کند. محتوای شما باید به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطبان زیادی را جذب کند. طبق این روش ابتدا یک موضوع جذاب و پرطرفدار را انتخاب می کنید. برای این منظور می توانید از ابزارها استفاده کنید و برای خرید آن ها و یا استفاده از ترند گوگل مبلغی را پرداخت کنید. سپس با استفاده از مهارت های سئو، محتوای با کیفیتی تهیه می کنید و مطالب خود را به سایت های مختلف ارسال می کنید و از آنها می خواهید که به شما لینک دهند. اگر محتوای شما حرفه ای و جذاب باشد، شانس زیادی برای ایجاد بک لینک خواهید داشت. متخصصان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت گرد هم آمده اند تا برای اجرای اصول و خدمات سئو و بک لینک سازی به صورت حرفه ای، در خدمت شما عزیزان باشیم.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: